June 25, 2013

BB Plus Kolagen

BB Plus Kolagen ni masih lagi dalam promosi..BELI 3 PERCUMA 1...untung kan beli dengan harga 3 kotak tapi dapat 4 kotak...best2...saya pasti setiap wanita inginkan kulit aspecially kulit muka yang cantik & gebus gebu serta anjal kan...so inilah jawapan kepada masalah kulit anda...

BB Plus Kolagen ni berfungsi untuk merawat struktur kulit untuk menjadikan kulit yang lebih tegang, licin dan yang paling PENTING sihat.

BB Plus Kolagen telah disahkan oleh KKM sebagai produk makanan kerana kandungannya mampu melambatkan proses penuaan selain mencerah, memulih, membina dan meremajakan tulang rawan.

BB Plus Kolagen sesuai diambil oleh semua golongan termasuk LELAKI..ianya juga sesuai untuk masalah sendi, otot, sakit belakang dan lain-lain..insyALLAH..kita hanya mampu berusaha..selebihnya Allah swt yang akan menyembuhkan..;).

Cara pengambilan BB Plus Kolagen adalah:-
Bansuhkan BB Plus Kolagen dengan air sejuk (bukan air panas ok)..kacau dan minum...
Sebaik-baiknya diminum sebelah malam sebelum tidur.
Untuk maklumat lanjut sila hubungi 019-4938706 (Nur Safirah)...saya berada di sekitar Kuala Neran, Pokok Sena, Langgar, Alor Setar, Pendang, Sungai Petani, Kulim (Kedah), Pulau Pinang, Perlis & Perak...bagi yang di luar kawasan ini...masih boleh memilikinya juga...jangan malu @ segan untuk hubungi saya

No comments:

Post a Comment

love from kedah